20 stycznia 2021

♥ OOTD: Ready for red.


Cześć! :) Nareszcie pojawiam się z nowym zestawem. Pierwsze skrzypce bez wątpienia gra w nim sweter w żywym kolorze, który kilka lat temu kupiłam w sh. Jest gruby i ciepły za sprawą sporej ilości wełny. Jednak ten element garderoby już Wam kilkukrotnie tutaj pokazałam i bardziej chciałam skupić się na spodniach z wysokim stanem, wykonanych z łączonych materiałów. Podobnie, jak pulower, pochodzą "z drugiej ręki". Kolejnym ciekawym elementem jest kurtka typu aviator, którą pożyczyłam od mamy. Stwierdziłam, że to o wiele lepszy model niż mój (klik). Powyższy jest lżejszy, bardzo miękki, dobrze się układa, ma świetną długość i na dodatek posiada pasek, który nadaje charakteru i nieco rockowego pazura. Nie zapomniałam też o nieco bardziej kobiecych elementach, jak botki na obcasie, czy błyszczące kolczyki. Mam nadzieję, że Wam się podoba. Życzę dobrej i spokojnej nocy. :)

sweter / sweater - H&M (sh)
dżinsy / jeans - H&M (sh)
pasek / belt - Carry (AW'16; %)
kolczyki / earrings - Top Secret (AW'14; %)
kurtka / jacket - Top Secret (AW'20; tutaj / here; %)
botki / boots - Pull&Bear (AW'17)
torebka / bag - New Yorker (AW'20; tutaj / here; %)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.