21 czerwca 2016

♥ OOTD: Consult your own soul. Deep inside you already know the answers you need.


"W głębi duszy rzeczywiście nosimy prawdę. Żeby ją usłyszeć, musisz
przestać robić z siebie ofiarę i szukać odpowiedzi u wszystkich wokół.
Jeśli chcesz wsłuchać się w swój wewnętrzny głos, musisz poświęcić na to czas
i otoczyć się ciszą. (...) Gdy nauczysz się słuchać samego siebie, będziesz
zaskoczony tym, co usłyszysz. Naprawdę nosisz w sobie odpowiedzi. Słuchaj,
a odkryjesz, kiedy powiedzieć "tak" i - co ważniejsze - kiedy powiedzieć "nie"."

Regina Brett - "Jesteś cudem. 50 lekcji jak uczynić niemożliwe możliwym."


Cześć! :) Dzisiaj prezentuję Wam zestaw znacznie żywszy od poprzedniego, a to za sprawą czerwonej bluzki z falbaną, zwanej "hiszpanką" czy też "carmen". Dokładnie taki model "chodził" za mną od kilku dobrych miesięcy. Jednak nie mogłam trafić na swój ideał. Dopiero podczas ostatnich zakupów z przyjaciółką znalazłam top, który bardzo mi się spodobał. Nie do końca przekonywała mnie barwa. Miałam taki czas, kiedy czerwień była przeze mnie znienawidzona. Z jakiego powodu? Ciężko powiedzieć. Chyba nie lubiłam jej ze względu na zbyt wielką wyrazistość, krzykliwość. Poza tym, nie czułam się dobrze w tym kolorze. Do dzisiaj w mojej szafie goszczą tylko cztery rzeczy w czerwieni. Dzisiejsza bohaterka jest jedną z nich. Jak widać powoli przekonuję się do tego koloru. Jednak konieczne jest dla mnie to, aby zestawić tak żywy element garderoby ze stonowanymi dodatkami. Tak też zrobiłam w tym wypadku. Dobrałam czarne rurki z wysokim stanem, które optycznie wydłużają oraz wysmuklają nogi. Na dodatek wyróżniają się kwiecistym motywem. Sandały na szpilce również wybrałam w czerni, podobnie jak kopertówkę zdobioną koralikami. Jeśli chodzi o biżuterię, to zdecydowałam się tylko na długi łańcuszek w kolorze złotym. Mam nadzieję, że zestaw przypadł Wam do gustu. Życzę dobrej i spokojnej nocy! :)


top - Reserved (SS'16)
spodnie / pants - Mac (sh)
naszyjnik / necklace - Mohito (SS'15; %)
szpilki / heels - H&M (SS'14)
kopertówka / clutch - Toni (sh)








17 komentarzy:

  1. Jest pięknie! Bluzka cudowna,a jej kolor jest idealny dla Ciebie. Wszystko mi się tu bardzo podoba! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u look great,love the off shoulders top paired with pattern leggings
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I thought about plain pants but these are ok too. :)

      Usuń
  3. Masz fantastyczną figurę!!! Pięknie wyglądasz w takiej makowej czerwieni :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. :) To chyba zasługa tych spodni z wysokim stanem, które optycznie wydłużają i wysmuklają nogi. Dlatego tak bardzo je lubię, he he. ;)

      Usuń
  4. Ślicznie wygladasz , super outfit ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Červená farba ti veľmi pristane a super kabelka! :)
    Simimaus

    OdpowiedzUsuń
  6. Amazing look!
    I`m following ur blog with a great pleasure!

    Please join me - http://sunnyeri.blogspot.com
    https://www.instagram.com/sunnyeri/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten model bluzki bardzo mi się podoba, uwielbiam falbanki :) Piękna!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.