08 sierpnia 2017

♥ OOTD: Pop of cobaltic blue.



Hej! :) Dzisiaj mam dla Was zestaw, który stworzyłam z myślą o "drugiej rundzie" wesela mojej przyjaciółki, czyli poprawinach. Chciałam przełamać stereotyp, jakim jest ubranie sukienki w tym dniu. Przy okazji zależało mi, aby nadal wyglądać choć trochę elegancko, a jednocześnie niezbyt sztywno. Dlatego też zdecydowałam się na połączenie krótkiego topu ze spódnicą z wysokim stanem o długości midi. Z racji tego, że należę do grona niskich osób, wybrałam wysokie szpilki. :D Poza tym, kolorystycznie dopasowałam naszyjnik i torebkę oraz drobne kolczyki. Myślę, że dzisiejsze barwy, czyli kobalt, biel i czerwień, tworzą całkiem przyjemne dla oka trio. Mam nadzieję, że się ze mną zgadzacie. Koniecznie dajcie znać co sądzicie o takim stroju na poprawiny. Życzę miłego wieczoru i dobrej nocy! :)


top - Echo (SS'17; %; biały / white, czerwony / red)
spódnica / skirt - New Look (sh)
kolczyki / earrings - H&M (AW'14; %)
naszyjnik / necklace - Happiness Boutique (SS'15)
torebka / bag - New Look (sh)
buty / shoes - Top Secret (SS'16)









5 komentarzy:

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.