31 marca 2012

♥ Mohito



Mohito - to sieć sklepów występująca w Europie Środkowej utworzona dla kobiet modnych, pewnych siebie oraz ceniących elegancję. Jest to polska marka. Wiele produktów wykonywanych jest właśnie tutaj. Jest to mój ulubiony sklep, zapewne dlatego, że najbardziej odpowiada mojemu stylowi. Kobieca odzież posiadająca jednocześnie dziewczęce dodatki typu kokardki czy serduszka, (które uwielbiam) podkreśla moją osobowość. Gdy wchodzę do tego salonu odzieżowego nigdy nie mogę się napatrzeć. Często chciałoby się wykupić połowę asortymentu. Zawsze znajdzie się coś, co wpadnie mi w oko. Ceny moim zdaniem są czasami wysokie, ale każdy rozumie to pojęcie inaczej. Natomiast chcę powiedzieć, że najprawdopodobniej odpowiadają temu, co sklep oferuje, czyli jakości. Mam wiele rzeczy z tego salonu i nie zdarzyło się jeszcze, że byłabym niezadowolona, czy coś się stało podczas prania, uległo zniszczeniu nie z mojej winy itp.


Mohito - it is a Polish brand for fashionable women who loves elegant style. Most of project are making here, in Poland. It is my favourite store. Probably because of those lovely things which are absolutely in my style. You can find here feminine and girlish clothes, accessories. Sometimes price are high but clothes are made from very good quality in my opinion. I have many things from this shop and I am really satisfied of them.








Więcej możecie przeczytać na stronie LPP: klik oraz stronie salonu Mohito: klik

1 komentarz:

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.