27 października 2012

♥ DIY: How to decorate your ugly shoes.


DIY, czyli zrób to sam! Jak zapewne wiecie kocham przeróbki, możliwość, że mogę sama coś zrobić, zmienić czy wymyślić coś zupełnie nowego. Tworzenie, rysowanie, projektowanie, szycie, przerabianie to, to co bardzo mnie cieszy, sprawia, że na mojej twarzy pojawia się ogromny uśmiech i satysfakcja. To pasja, którą realizuje w czasie wolnym daje mi tyle radości. Po prostu kocham, to co robię i robię to, co kocham!

Dzisiaj bardzo banalny sposób na upiększenie, poprawienie wyglądu swoich (w moim przypadku nie bardzo chcianych) butów. Dostałam je od mamy, a to, co się dostaje należy przyjąć i cieszyć się z prezentu, szczególnie od tak bliskiej, kochanej osoby. Tylko ja niestety nie dość, że nie przepadam za fioletem, to kompletnie nie przypadło mi do gustu wykonanie tych butów. Chociaż jak je założyłam, to muszę przyznać, że na stopach prezentują się dużo ładniej niż na zdjęciu i są bardzo wygodne. Tak więc, nie mogłam jak i nie chciałam się ich pozbywać, a kto mnie zna, to wie, że bardzo często potrafię coś wymyślić w taki sposób, aby dana rzecz jednak się przydała i przyniosła maksymalne zadowolenie. Wpadłam więc na pomysł, że ozdobię je kokardkami. Na początku miałam wykonać je sama, ale poszłam na łatwiznę, odwiedziłam sklep z biżuterią i udało mi się dostać spinki ozdobione białymi kokardami, które idealnie nadawały się do tej zmiany.


Potrzebujemy:
  • ozdoby (kokardki, kwiatki), można też kupić specjalne spinki do butów
  • bardzo mocny klej bądź nitkę, igłę i nożyczki


Bardzo łatwy, szybki sposób, a zmiana jak dla mnie wielka, zadowalająca i w stylu, który do mnie przemawia, więc polecam własnoręczne wykonanie :)

Po | After

DIY - do it yourself! As you know I adore alternations, possibility I can alone do something, change or to invent something new. Creating, drawing, designing, sewing, altering - this is what very much pleases me, causes that huge smile which appear on my face. This is satisfaction. The passion which I'm carrying out in the leisure time is giving to me many joys. I simply love, what I'm doing and I'm doing what I love!

Today very trivial way to beautify, improve the appearance of shoes. I didn't like them before. I got them from my fantastic mum, so I want to wear them because it's a gift from the person who I love. Unfortunately I'm not very fond of purple and this design is not so beautiful too in my opinion. Even though how I established them, I must admit that they're look much more nicely on feet than in a photo and they're very comfortable. So I couldn't and didn't want to get rid of them. Who knows me, it knows that very often I'm able to invent something useful and brought the maximum satisfaction. So I hit upon an idea that I would decorate them with bows. At the beginning I was supposed to carry them out alone but I took the easy way out, so I visited the shop of the jewellery and I managed to get hairpins decorated with white big bows which perfectly were suitable for this change.


We need:
  • ornaments (bows, flowers), it is possible also to buy special hairpins to shoes
  • very strong glue or the thread, the needle and scissors


Very simple, fast way but the change as for me is large, satisfying and absolutely in my style, so I recommend it :)

Przed | Before


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.