30 października 2016

♥ DressLily review.



Hej kochani! :) Dzisiaj mam dla Was nowości od DressLily (link afilacyjny). Przyznam, że ostatnie rzeczy, jakie zamówiłam w ich sklepie online, mnie nie zawiodły, więc skusiłam się na kolejne zakupy. Tym razem wybrałam bluzę (link afilacyjny) z frędzlami w kolorze ecru, wykonaną w 100% z bawełny. Jest idealna! Pod względem rozmiaru, jak i wizualnym. Uwielbiam rzeczy w stylu boho, więc wiedziałam, że to coś dla mnie. Poza tym, postawiłam na gruby, długi kardigan (link afilacyjny) w azteckie wzory. Niestety dotarł do mnie nie ten kolor, który miałam na oku. Ponadto, rozmiar, mimo że uniwersalny, nie odpowiada moim proporcjom. Jest sporo za duży. Przymierzałam się do niego kilka razy, ponieważ bardzo mi się podoba i na pewno świetnie sprawdziłby się zimą. Jednak nie jestem w stanie go zaczarować na tyle, żeby się skurczył. ;) Może posłuży komuś innemu. Jeśli chodzi o samą przesyłkę, to trafiła do mnie bardzo szybko, bo po czternastu dniach roboczych. Każda rzecz przyszła w osobnej paczce, odpowiednio spakowana i dobrze zabezpieczona. 


bluza / sweatshirt - tutaj / here (link afilacyjny)



kardigan / cardigan - tutaj / here (link afilacyjny)


________________________________________________
* post powstał we współpracy z DressLily /post arose in cooperation with DressLily

7 komentarzy:

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.