07 maja 2018

♥ OOTD: Baby blue.



Dobry wieczór! :) Maj to miesiąc uroczystości Pierwszej Komunii Świętej, ale i gorący okres przyjęć weselnych. Stąd moja dzisiejsza propozycja. Oczywiście główną rolę gra tutaj sukienka, którą pokazałam już wcześniej, w jednym z jesiennych zestawów (tutaj). Co prawda kupiłam ją w zeszłym roku, ale niemalże identyczną widziałam w aktualnej kolekcji marki Top Secret. Nie wiem, jak Wy, ale ja wybieram sukienki niezbyt strojne, ale na czasie. Zależy mi, aby założyć je znacznie więcej niż raz i na różne okazje. Poza tym, stawiam na komfort, elegancję, romantyzm i delikatność. Powyższa kreacja sprawdziła się na weselu oraz imprezie sylwestrowej. Myślę, że założę ją jeszcze nie raz. Wracając do powyższego ubioru, postawiłam na jasne dodatki w postaci skórzanych sandałów, drobnych kolczyków, opaski urozmaicającej cały zestaw oraz poręcznej i pojemnej kopertówki. Mam nadzieję, że moja propozycja przypadła Wam do gustu. Życzę miłego wieczoru oraz udanego tygodnia! :)


sukienka / dress - Reserved (SS'17)
kolczyki / earrings - Reserved (SS'17; %)
opaska / headband - Rosegal
sandały / sandal heels - Eva Minge (eobuwie.pl; SS'17; tutaj / here)
kopertówka / clutch bag - Zara (sh)








7 komentarzy:

  1. Ta sukienka jest obłędna! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful dress and a beautiful outfit!

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2018/05/03/chantilly-day-4-apotheosis/

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna torebka;)
    pozdrawiam serdecznie :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie, kiedy masz komunię? :)
    Pozdrawiam z całego serca i zapraszam was do mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam. To tylko przykład okazji, na jaką można wykorzystać powyższy zestaw. ;)

      Usuń
  5. Wow!!! Ale pięknie! Cudowna sukienka ♡

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.