12 czerwca 2018

♥ OOTD: Total black look.



Witam serdecznie! :) Tym razem przygotowałam dla Was zestaw w najbardziej uniwersalnym i klasycznym kolorze. Mimo jednolitej barwy od stóp do głów, myślę, że całość nie jest nudna. Wszystko za sprawą modnego motywu groszków, zdobień w postaci sztucznych pereł oraz ciekawego kształtu okularów i kolczyków. Krótko mówiąc, to właśnie dodatki nadają charakteru i urozmaicają całą stylizację. Mam nadzieję, że Wam się podoba moja dzisiejsza propozycja. Życzę dobrej i spokojnej nocy! :)


sukienka / dress - Sinsay (SS'18; tutaj / here)
kolczyki / earrings - House (SS'18; %)
sandały / sandal heels - H&M (SS'14)
kurtka / jacket - House (AW'16; %)
torebka / bag - Reserved (AW'17; %)
okulary / sunglasses - Carry (SS'14; %)













5 komentarzy:

  1. Jako, że jestem ogromną fanką kropek to ta sukienka mnie oczarowała w 100% - jest fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Very nice and elegant outfit with this beautiful polka dot summer dress!

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2018/06/08/royal-greenhouses/

    OdpowiedzUsuń
  3. nic dodać nic ująć...wyglądasz fantastycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz:) tak mega kobieco :) Może wspólna obserwacja?:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.