14 lipca 2019

♥ Femme Luxe.


Cześć! :) Dzisiaj przychodzę do Was z nowościami od Femme Luxe. Pierwszą jest komplet z wężowym motywem. Można go nosić nie tylko, jako total look, ale i z osobna. Najlepiej w połączeniu z elementami garderoby w kolorze czarnym, białym lub ciemnobrązowym. Ja wyjątkowo postanowiłam zaszaleć i ubrałam całość. Dobrałam do niej złote szpilki, długie kolczyki i czarną torebkę. Efekt wkrótce zobaczycie na blogu. Kolejną rzeczą, która tak naprawdę, jako pierwsza wpadła mi w oko, były dżinsy. Zainteresował mnie ich krój (wysoki stan, długość 7/8), kolor oraz zdobienia w postaci modnych dziur, jak i strzępek. Następny wybór padł na zestaw w pepitkę. Podobnie, jak w przypadku pierwszego, można go nosić razem, jak i z osobna. Najlepiej w połączeniu z bielą, czernią, szarościami lub wyrazistymi dodatkami. Ja zdecydowałam się na total look, do którego dobrałam srebrne sandałki, czarne kolczyki z chwostami oraz torebkę w tym samym kolorze. Rezultat wkrótce pokażę Wam na blogu. Ostatnim już elementem są ogrodniczki z ciekawymi, jak i uroczymi szelkami. Założyłam do nich białą koszulę z dzwonowatymi rękawami, czarne sandałki na szpilce, kolczyki i torebkę. Całość również pokażę za jakiś czas na blogu. Życzę Wam dobrej i spokojnej nocy oraz udanego tygodnia! :)










____________________________________________
* post powstał we współpracy z Femme Luxe /post arose in cooperation with Femme Luxe

2 komentarze:

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.