20 grudnia 2019

♥ OOTD: Like milk coffee.



Dobry wieczór! :) Dzisiaj mam dla Was nowy zestaw. Jego głównym bohaterem jest golf, który całkiem niedawno kupiłam w sh. Spodobały mi się w nim detale w postaci frędzli oraz kolor kawy z mlekiem. Poza tym, był z metką i na dodatek okazał się bardzo ciepły. Resztę elementów tego zestawu na pewno znacie, bo już nie jeden raz przewijały się na blogu. Mam nadzieję, że podoba Wam się moja dzisiejsza propozycja. Życzę miłego wieczoru oraz udanego weekend'u! :)


sweter / sweater - Pep&Co (sh)
dżinsy / jeans - Reserved (AW'18; %)
kolczyki / earrings - H&M (SS'18)
kozaki / boots - NN (sh)
płaszcz / coat - Pepco (AW'18)
torebka / bag - Reserved (AW'17; %)
kapelusz / hat - Carry (AW'15)









2 komentarze:

  1. ślicznie wygladasz :) super torebka i kolczyki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Cieszę się, że przypadły Ci do gustu.

      Usuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.