04 lutego 2020

♥ OOTD: Polka dots.



Witam serdecznie! :) Nareszcie przychodzę do Was z nowym zestawem. Jego bazą jest koszula wykonana z organzy - cienkiej, przezroczystej tkaniny. Wspomnianą górę połączyłam z delikatnym golfem, a to wszystko z racji aktualnie panującej pogody. Teraz pozostało mi czekać, aż nadejdzie wiosna i będę mogła pokazać Wam główną bohaterkę dzisiejszego wpisu w całej okazałości, zarzucając ją na lekki, bawełniany top. Tymczasem, zestawiłam ją z elementami w kolorze czerni, które już wielokrotnie przewijały się na blogu. Wyjątkiem jest jasny płaszcz, urozmaicający i nadający nieco cukierkowego charakteru całej stylizacji. Mam nadzieję, że podoba Wam się moja dzisiejsza propozycja. Życzę miłego wieczoru! :)


koszula / shirt - Femme Luxe (tutaj / here)
spodnie / pants - Mac (sh)
pasek / belt - Carry (AW'16; %)
kolczyki / earrings - Zaful
naszyjnik / necklace - Top Secret (AW'14; %)
botki / boots - Wojas (AW'14; %; outlet)
płaszcz / coat - Next (sh)
torebka / bag - Reserved (AW'17; %)














_______________________________________
* post powstał we współpracy z Femme Luxe / post arose in cooperation with Femme Luxe

3 komentarze:

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.