17 lutego 2022

♥ "Z drugiej ręki". / From second hand.

Hej kochani! :) Tym razem pojawiam się z "nowościami z drugiej ręki". Pierwszą z nich jest elegancki kombinezon z szerokimi nogawkami, motylkowatymi rękawami, paskiem i dekoltem w kształcie litery "V". Idealny na jakąś ważną okazję. Kolejnym elementem garderoby, na jaki się skusiłam, to sukienka, a właściwie trzy. Dwie są w stylu 'baby doll'. Jedna jest w kwiaty, wiązana z tyłu i ma bufiaste rękawy o długości 3/4. Natomiast druga jest gładka, została wykonana z grubszego dżinsu, ma krótki rękaw i z tyłu zamek. Dostępna jest w kilku sklepach internetowych. Poniżej zostawiam Wam linki. Ostatnia już kiecka jest lekka, zwiewna, ma koszulowy krój i wyróżnia się zwierzęcym motywem. Przy jej zdjęciu również zostawiam Wam namiar. Kolejną rzeczą jest gruby, mięsisty golf z warkoczowym splotem i frędzlami przy rękawach. Był nowy z metką. Podobnie, jak moja następna zdobycz - klasyczne, dżinsowe rurki z wysokim stanem. Dajcie znać, czy coś przypadło Wam do gustu. Jeśli podobnie, jak ja, lubicie rzeczy "z drugiej ręki", to zapraszam Was na moje konto na Vinted. Przy zakupie trzech sztuk, najtańszą macie za złotówkę. Poza tym, mam ustawione zniżki na zestawy, a ceny są do negocjacji. Życzę Wam miłego wieczoru! :)

Oasis

George


Noisy May

sukienka dżinsowa / denim dress - Zalando / About You / Nelly / Amazon / Sarenza

White Closet

różowa sukienka w cętki / pink leopard dress - tutaj / here

Mango


New Look

2 komentarze:

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.