17 lipca 2024

♥ OOTD: Linen summer.


Cześć! :) Dzisiaj pojawiam się z nowym zestawem. Główną rolę gra w nim lniano-bawełniana sukienka, którą całkiem niedawno wyhaczyłam na wyprzedaży. Jest bardzo wygodna, nie prześwituje i świetnie sprawdza się podczas upałów. Dobrałam do niej dodatki w letnim klimacie, czyli torebkę bambusową, kapelusz w stokrotki oraz biżuterię z muszelkami. Dopełnieniem są skórzane, eleganckie sandały. Mam nadzieję, że podoba Wam się to połączenie. Życzę miłego wieczoru oraz dobrej i spokojnej nocy. :)


sukienka / dress - H&M (SS'24; %)
kolczyki / earrings - CCC (SS'21; %)
naszyjnik / necklace - Six (via C&A; SS'19; %)
sandały / sandal heels - Sergio Bardi (via CCC; SS'23; %)
kapelusz / hat - Smyk (SS'24; %; tutaj / here)
torebka / bag - Noracora (SS'20)










2 komentarze:

  1. Piękna stylizacja! Wydaje mi się, że równie dobrze wyglądałaby ona z białymi butami i kolorowymi skarpetkami, żeby jednak dodać tutaj trochę koloru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Oj, kolorowe skarpetki w połączeniu z białymi butami to nie mój klimat. ;)

      Usuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.