01 września 2024

♥ "Z drugiej ręki". / From second hand.

Dobry wieczór kochani! :) W końcu prezentuję Wam kilka "nowości z drugiej ręki". Pierwszą z nich jest pastelowa, bawełniana mini sukienka w dziewczęcym stylu. Spodobała mi się w niej nie tylko kolorystyka, skład, czy charakter, ale i krój. Jestem z niej bardzo zadowolona. Drugim elementem garderoby są lniane spodnie. Mają odpowiednią dla mnie długość oraz fason - wyższy stan i szerszą nogawkę. Idealnie sprawdzą się nie tylko podczas naszych upałów, ale i na wakacyjnym wyjeździe. Kolejnym produktem jest bawełniana koszula, którą można również nosić jako okrycie wierzchnie. Podobnie, jak sukienka, wyróżnia się dobrym składem, pastelowymi barwami oraz kwiatowym wzorem. Myślę, że świetnie będzie wyglądać w połączeniu z dopasowanymi dżinsami, czy szortami z wysokim stanem. Następną rzeczą jest torebka duńskiej marki, wykonana na wzór skóry krokodyla. Jest niewielka, a pojemna i ma pasek o długości idealnej dla mnie. Kolejnym zakupem jest bawełniana bluzka z angielskim haftem, którą kupiłam z myślą o pracy i przyszłej porze roku. Tak samo, jak koszula, bardzo dobrze wygląda w połączeniu ze spodniami typu rurki. Ostatnim już elementem garderoby jest wiskozowa midi sukienka nieco w stylu retro. Wpadła mi w oko ze względu na ładny krój, w tym rozcięcie na nogę, kopertowy dekolt i lekko bufiaste rękawy oraz wzór, kolorystykę i skład. Dodam, że była nowa z metką i wypatrzyła ją moja mama. Podobnie, jak pierwszą kieckę oraz spodnie. Mam nadzieję, że któraś z poniższych rzeczy przypadła Wam do gustu. Życzę dobrej i spokojnej nocy oraz udanego tygodnia! :)

NN

Avocado

LT Fashion

Hvisk

Yas

Primark

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.