08 stycznia 2016

♥ Project: Folk bag.



Cześć! :) Dzisiaj pragnę Wam przedstawić najnowszy projekt, a właściwie drobną przeróbkę. Jak widać na zdjęciu, to niewielka torebka w kwiaty kojarzące się z folkiem. Na pomysł jej stworzenia wpadłam po tym jak dostałam bluzkę z powyższym motywem. Jako że miała poszerzane, transparentne rękawy nie przypadła mi do gustu. Stwierdziłam jednak, że sam materiał mi się przyda. Wówczas przypomniałam sobie, że gdzieś w szafie mam cekinową torebkę, którą również otrzymałam i podobnie jak bluzkę, zatrzymałam do przeróbki. W wypadku tego dodatku, nie spodobało mi się połączenie kolorystyczne, ale uznałam, że szkoda go wyrzucać skoro jest dobrej jakości, ma działający zamek i łańcuszek o odpowiadającej mi długości. Właśnie z połączenia tych dwóch "nieprzydatnych" mi rzeczy powstało powyższe "dzieło". Na samym końcu możecie zobaczyć zdjęcie przedstawiające dokładnie z czego została wykonana. Podoba Wam się efekt? Już wkrótce pokaże Wam dzisiejszą bohaterkę w stylizacji, jako jeden z elementów folkowych. Dobrej nocy życzę! :)




8 komentarzy:

  1. świetnie to wyszło :-) pozdrawiam ◕‿◕

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Przepraszam, zapomniałam dopisać najważniejszego. Pomysł mój, ale wykonany przez najlepszą krawcową na świecie! :)

      Usuń
  3. Ale genialna, uwielbiam takie folkowe elementy. Super pomysł i wykonanie.
    Wstąpiłam kiedyś do sklepu koło Zakopanego w którym były przepiękne ubrania góralskie w nowoczesnym stylu. Tylko strasznie drogo było:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Orientuję się jak wygląda to cenowo, dlatego warto pokombinować coś samemu :)

      Usuń
  4. świetny efekt końcowy! :) W stylizacji na pewno będzie prezentowała się znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna torebeczka, muszę zrobić podobną :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.