16 stycznia 2016

♥ Shopping time!



Witam! :) Tym razem mam dla Was kilka nowości ze znanych sieciówek. Kupiłam je w bardzo atrakcyjnych cenach. Kilka udało mi się upolować na wyprzedaży, jedną zakupiłam taniej dzięki kuponowi rabatowemu z Facebook'a, a pozostałe w regularnej, lecz dobrej cenie. Pierwszą inwestycją była brzoskwiniowa bluza z rękawem 3/4, która zachwyciła mnie kolorem, wytłaczanym wzorem oraz przyjemnym materiałem. Świetnie prezentuje się w towarzystwie opalenizny. Kolejnym zakupem była biżuteria, a konkretnie dwie pary kolczyków. Jedne w pastelowej kolorystyce, drugie w czarno-białej. Uwielbiam tak wyraziste dodatki! Mam do nich słabość. Następnie udało mi się upolować czarną koszulkę z ciekawym napisem, która również ma rękaw o długości 3/4. Świetnie sprawdza się w pracy, w której mam obowiązek noszenia czarnej góry. ;) Ponadto, zainwestowałam w białą, zdobioną czapkę z pomponem. Myślałam, że w moim wieku nie założę czegoś takiego, ale kiedy ją przymierzyłam, bardzo przypadła mi do gustu. Poza tym, jest ciepła i ze względu na swój kolor pasuje do wielu różnych okryć wierzchnich. Przedstawiłam ją w tym poście: klik. Natomiast jedne z kolczyków zobaczycie tutaj: klik. Myślę, że powyższe rzeczy dostaniecie jeszcze w salonach. :) Ciekawa jestem czy coś szczególnie przypadło Wam do gustu. Dajcie znać na co aktualnie polujecie. Miłego wieczoru! :)

bluza / sweatshirt - House (%)
kolczyki / earrings - Sinsay
koszulka / T-shirt - New Yorker (%)
czapka / cap - Orsay (%)

13 komentarzy:

  1. Świetne zakupy , bardzo podobają mi się kolczyki ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nowości zapowiadają się obiecująco :) świetne łupy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne łupy :) bluza zdecydowanie najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. love the beanie!www.alovelystyle.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny zakup! Też ostatnio zastanawiałam się nad tymi czarno-srebrnymi kolczykami z Sinsay :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ja jestem z nich bardzo zadowolona. Mam dość sporo biżuterii z Sinsay'a, głównie kolczyków i nic mi się z nimi nie dzieje, służą bardzo długo :)

      Usuń
  7. bardzo ciekawe rzeczy dało Cie sie zakupić, ale moją uwage najbardziej zwrócila bluza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :)
      Są jeszcze dostępne w 3K. Oprócz powyższej, można dostać je w kolorze ecru i pięknej mięcie.

      Usuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.