16 stycznia 2019

♥ OOTD: Lavender.



Hej! :) Dzisiaj mam dla Was zestaw podpowiadający, jak wykorzystać letnią sukienkę zimą. Oprócz ubrania grubych, kryjących (obowiązkowo!) rajstop w kolorze czerni, warto postawić na kozaki (najlepiej za kolano) oraz ciepły sweter lub kardigan. Do tego, delikatna biżuteria, mała torebka i płaszcz o pudełkowym kroju. Mam nadzieję, że podoba Wam się ta propozycja. Życzę miłego wieczoru! :)


sukienka / dress - Carry (AW'18; %)
sweter / sweater - Reserved Kids (SS'18; %)
naszyjnik, bransoletka / necklace, bracelet - Dedicante (tutaj i tutaj)
płaszcz / coat - Rosegal
torebka / bag - Reserved (AW'17; %)
kozaki / boots - NN








5 komentarzy:

  1. Uwielbiam lawendowy kolor jak i samą lawendę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to jedyny odcień fioletu, jaki akceptuję. :)

      Usuń
  2. Woww! Kochana ale masz cudny płaszczyk. Kolor jest boski! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Awww this mint- violet color is everything! Looks so good on you.

    Dessy Markova | www.satinoflux.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny płaszczy, a w połączeniu z lawendowym kolorem po prostu cudo <3 Kocham lawendowy i czuję się w nim świetnie. Cała stylizacja wygląda pięknie. Mam takie same buty, które kupiłam w hurtowni obuwia Sosimply.pl. Bardzo je lubię, są wygodne i świetnie wyglądają ze spodniami, jak i spódnicą :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.