26 sierpnia 2020

♥ "Z drugiej ręki". / From second hand.



Dobry wieczór! :) W końcu pojawiam się z paroma zdobyczami "z drugiej ręki". Pierwszą z nich jest bluzka z dekoltem carmen. Spodobał mi się nie tylko jej słoneczny kolor, ale i długość, rękawy oraz haft angielski. Drugą rzeczą są dopasowane jegginsy  z wysokim stanem. Mają piękny, granatowy, głęboki kolor, wykonane są z elastycznego materiału, a nogawki sięgają przed kostkę. Oba produkty tworzą świetny duet, co pokażę Wam wkrótce na blogu. Dodam, że znalazła je dla mnie mama. Kolejnym elementem garderoby, jaki udało mi się wypatrzyć w sh, jest plisowana sukienka w kształcie litery "A". Wyróżnia się eleganckim charakterem, lekkością, zwiewnością, koronkowymi rękawami oraz dłuższym tyłem. Myślę, że idealnie sprawdzi się nie tylko w pracy, ale i podczas ważnych uroczystości. Ostatnią zdobyczą również jest sukienka. Jednak ta jest mieszanką stylu orientalnego oraz vintage. Ma ładny, kwiecisty wzór, jak i połączenie kolorystyczne, bardzo oryginalne guziki, a także bufki oraz zabudowany dekolt. Dajcie znać, czy coś przypadło Wam do gustu. Życzę dobrej i spokojnej nocy! :)

F&F

Primark


Zara

NN

11 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa jak leży te czarna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne propozycje, mega podoba mi się żółta bluzka! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Cieszę się, że przypadła Ci do gustu. :)

      Usuń
  3. Ostatnio też zaszłam do SH i upolowałam piękny karmelowy płaszczyk, Twoje łupy też wyglądają fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Wkrótce na pewno Ci się przyda. :) W sh warto szukać płaszczy, które wykonane są z wełny.

      Usuń
  4. Świetna ta żółta bluzka. Też czasem uda mi się coś fajnego złapać.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.