21 listopada 2020

♥ Nowość: golf Noracora. / New in: Noracora turtleneck.

Witam Was serdecznie! :) W końcu pojawiam się z kolejną nowością od Noracora. Tym razem zdecydowałam się na dosyć gruby, bardzo ciepły sweter w kolorze melanżowej zieleni i o oversize'owym kroju. Taki typ świetnie wygląda np. w połączeniu z obcisłymi spodniami, plisowanymi spódnicami midi / maxi, kwiecistymi, długimi sukienkami, czy też  pastelowymi lub o barwach ziemi okryciami wierzchnimi. Wkrótce pokażę Wam, jakie elementy garderoby postanowiłam do niego dobrać. Jeszcze na koniec przyznam się, że dawniej nie cierpiałam golfów. Przeszkadzało mi to otulenie wokół szyi. Jednak jakiś czas temu, zmieniłam zdanie. Od tej pory, raczej nie muszę martwić się o szalik, a przede wszystkim jest mi ciepło i nawet wygodnie. Chyba się starzeję. ;) Dajcie znać, co Wy myślicie o tego typu swetrach. Życzę miłego wieczoru oraz udanego weekend'u!


golf / turtleneck - Noracora (tutaj / here)

_______________________________________
* post powstał we współpracy z Noracora / post arose in cooperation with Noracora

2 komentarze:

  1. Ale piękny kolor swetra :) Super!

    Pozdrawiam
    Ankyls

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Właśnie takiego brakowało w mojej szafie.

      Usuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.