22 maja 2021

♥ OOTD: Brown sugar.

 
Cześć! :) Nareszcie mam dla Was nowy zestaw. Jak widzicie, tym razem postawiłam na stonowaną kolorystykę. Jako bazę wybrałam koszulę z bufiastymi rękawami, którą w całej okazałości możecie zobaczyć tutaj. Na nią zarzuciłam lekką, wykonaną z przyjemnego materiału kurtkę. By nie było zbyt mdło, wybrałam ciemne dżinsy marki Levi's, które pochodzą "z drugiej ręki". Skusiłam się na nie, bo były w idealnym stanie i jak na tę firmę miały bardzo niską cenę. Pozostałe elementy, czyli botki i torebka, na pewno są Wam już dobrze znane, bo już nie raz przewinęły się na blogu. One również pochodzą z sh. Mam nadzieję, że podoba Wam się moja dzisiejsza propozycja. Życzę udanego wieczoru oraz miłego weekendu! :)



koszula - shirt - Reserved (SS'20; %)
dżinsy / jeans - Levi's (sh; tutaj / here)
pasek / belt - Carry (AW'16; %)
kolczyki / earrings - CCC (AW'20; %; tutaj / here)
botki / boots - Topshop (sh)
kurtka / jacket - Noracora (AW'20)
torebka / bag - Select (sh)









____________________________________________
* post powstał we współpracy z Noracora / post arose in cooperation with Noracora

2 komentarze:

  1. You look so pretty, nice outfit! <3


    http://www.couture-case.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much for such a nice comment! :)

      Usuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.