28 lipca 2020

♥ OOTD: Power of shoulders.



Hej! :) Tym razem przygotowałam dla Was nowy zestaw. Jego bazę stanowi elegancka koszula ze strukturalnym wzorem i bufiastymi rękawami. Wspomniałam o niej w ostatnim wpisie o nowościach z sieciówek. Tutaj dobrałam do niej dziewczęce szorty z wysokim stanem, które krojem trochę przypominają spódnicę. Kupiłam je jakiś rok temu w sh. Jeśli chodzi o dodatki, postawiłam na bambusową torebkę, która świetnie podkreśla ten letni look. Reszta to już znane Wam elementy garderoby - skórzane, kobiece sandały i delikatne kolczyki. Mama nadzieję, że Wam się podoba. Życzę dobrej i spokojnej nocy! :)


koszula / shirt - Reserved (SS'20; %; tutaj / here)
szorty / shorts - Jane Norman (sh)
kolczyki / earrings - House (SS'17; %)
sandały / sandal heels - Ryłko (SS'19; %)
torebka / bag - Noracora (tutaj / here)










_______________________________________
* post powstał we współpracy z Noracora / post arose in cooperation with Noracora

2 komentarze:

  1. Bardzo ładne dodatki, wzbogacają Twoją stylizację!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Dokładnie tak, nadają charakteru.

      Usuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.