21 lipca 2020

♥ Nowości z sieciówek. / New in.


Cześć! :) Dzisiaj prezentuję Wam kilka wyprzedażowych nowości prosto z sieciówek. Nie ma ich wiele, ponieważ staram się nie kupować tak dużo, jak kiedyś. Poza tym, już nie robię zakupów pod wpływem emocji, w nagrodę, czy na pocieszenie. Nie kieruje się niskimi cenami, ale zdrowym rozsądkiem. Próbuję też inwestować w rzeczy klasyczne, o dobrym składzie i jakości. Dlatego też, zdecydowałam się na poniższą koszulę o strukturalnym wzorze i bufiastych rękawach o długości 3/4, wykonaną z bawełny. Świetnie wygląda z rurkami czy też szortami z wysokim stanem. Wkrótce Wam to udowodnię. ;) Drugą rzeczą jest delikatny naszyjnik w kolorze złota. Akurat go nie kupiłam, tylko dostałam od mamy. Myślę, że ten produkt dobrze sprawdzi się w połączeniu z bluzkami, czy koszulkami z dekoltem w tzw. serek. Właśnie ten element garderoby jest ostatnim na dzisiejszej liście. Brakowało basic'a w mojej szafie, który będzie pasował do niemalże wszystkiego. Poniższy wykonany jest z dobrej jakości bawełny i ma ciekawy, oversize'owy krój. Wkrótce pokażę go w całej okazałości. Dajcie znać czy coś przypadło Wam do gustu i przy okazji napiszcie, co upolowaliście na wyprzedaży. Życzę miłego wieczoru! :)


koszula / shirt - Reserved (tutaj / here)


naszyjnik / necklace - Reserved


koszulka / T-shirt - Carry (tutaj / here)

4 komentarze:

  1. Bardzo podobną koszulę widziałam w Zarze, wykorzystałam ją nawet na chrzest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest elegancka i nowoczesna, więc idealna na taką okazję. :)

      Usuń
  2. Naszyjnik mnie ciekawi, aż sprawdzę ofertę sklepu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie jest dostępny online, ale może stacjonarnie. Myślę, że w innych sieciówkach również znalazłabyś coś podobnego. :)

      Usuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.