17 lipca 2020

♥ OOTD: Leaves.



Witam serdecznie! :) Nareszcie mam dla Was nowy zestaw. Główną rolę gra w nim dopasowana, prążkowana bluzka z surowo wykończonym dekoltem oraz transparentnymi rękawami, zdobionymi "liśćmi". Do tak ciemnej góry, dobrałam dla kontrastu jasne dżinsy z wysokim stanem. Reszta to już bardzo dobrze znane Wam dodatki. Mam nadzieję, że całość przypadła Wam do gustu. Życzę miłego wieczoru oraz udanego weekend'u! :)


bluzka / blouse - Femme Luxe (tutaj / here)
dżinsy / jeans - F&F (SS'18; %)
pasek / belt - Carry (AW'16; %)
kolczyki / earrings - H&M (AW'14; %)
naszyjnik / necklace - NN
sandały / sandal heels - H&M (SS'14)
torebka / bag - New Yorker (AW'19; %)













_______________
COLLECTION:
Joggers
Loungewear
T-shirts

_______________________________________
* post powstał we współpracy z Femme Luxe / post arose in cooperation with Femme Luxe

5 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się ten naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Dostałam od koleżanki z pracy, Twojej imienniczki. ;)

      Usuń
  2. Ja ostatnio na https://butymodne.pl/sportowe-damskie-c257903.html znalazłam bardzo fajne, modne buty sportowe. Zastanawiam się nad zamówieniem ich do swoich stylizacji. Strasznie kusi mnie założenie włąsnego bloga modowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się nie zamawiać obuwia w sieci. Wolę przymierzyć na żywo. Z kupionymi przez internet zazwyczaj jest problem. Nie tylko z doborem odpowiedniego rozmiaru, ale i zwrotem czy reklamacją.

      Śmiało zakładaj! Życzę powodzenia. :)

      Usuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.