11 lipca 2022

♥ OOTD: Babydoll.


Dobry wieczór! :) Dzisiaj przygotowałam dla Was zestaw z cukierkową sukienką w roli głównej. To model babydoll, wykonany z muślinu - cienkiej tkaniny bawełnianej, która jest hitem tego lata. Głównie dlatego, że idealnie sprawdza się podczas upalnych dni. Co prawda, kiecka jest na mnie trochę za duża, ale dobrałam do niej pasek. Poza różem, postawiłam na odcienie beżu i złota. Mam nadzieję, że podoba Wam się to połączenie. Życzę miłego wieczoru oraz dobrej i spokojnej nocy. :)




sukienka / dress - Noracora (SS'20)
pasek / belt - Carry (SS'15; %)
kolczyki / earrings - House (SS'18; %)
naszyjnik / necklace - Dedicante.pl (AW'18)
sandały / sandal heels - Ryłko (SS'19; %)
torebka / bag - New Look (sh)









2 komentarze:

  1. Uwielbiam muślin. Zakochałam się nim będąc w ciąży gdy znajoma właścicielka butiku przywiozła mi bluzeczki i powiedziała że sprowadziła specjalnie dla mnie. Faktycznie upały stały się bardziej znośne. Teraz zawsze mam w szafie kilka letnich ciuszków z muślinu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że sprawdza się również u Ciebie. :)

      Usuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.