29 lipca 2022

♥ "Z drugiej ręki". / From second hand.

Witam kochani! :) W końcu mam dla Was kolejne "nowości z drugiej ręki". Tym razem nie wyszperałam ich w sh, lecz dostałam od cioci. Mowa o dwóch, pięknych kombinezonach. Pierwszy, wzorzysty, wykonany z lekkiego, zwiewnego materiału, posiada kieszenie. Za niedługo zobaczycie z czym go zestawiłam. Natomiast drugi owerol jest welurowy, prążkowany i ma bardziej elegancki charakter. Ostatnią już rzeczą jest klasyczna, taliowana, nieco dłuższa marynarka. Wygląda bardzo solidnie i jest świetnie dopasowana. Miałam okazję założyć ją już kilkukrotnie. Jestem z niej bardzo zadowolona. Przy okazji, dajcie znać, co Wam udało się ostatnio kupić w sh. Ja dzisiaj dorwałam dwie piękne sukienki, które na pewno wkrótce pokażę w kolejnym tego typu wpisie. Życzę miłego wieczoru oraz udanego weekend'u! :)


NN

New Look

Classics

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.