21 września 2022

♥ Nowość: Mały skórzany portfel. / New in: Small leather wallet.

Cześć! :) Po dłuższej przerwie wracam z nowym wpisem, a w nim prezentuję najnowszą, zakupową zdobycz, czyli mały skórzany portfel w kolorze pudrowego różu. Jest bardzo zgrabny i pojemny, a co najważniejsze, zmieści się do każdej mojej torebki. Przez kilka ostatnich lat byłam posiadaczką dwa razy większego produktu, który nie był zbyt poręczny i zajmował sporo miejsca. Na dodatek został wykonany ze skóry ekologicznej, więc po pewnym czasie dosyć mocno się zużył. W związku z tym, skorzystałam ostatnio z okazji na stronie internetowej marki Wojas, która oferowała 20% rabat na galanterię i zamówiłam sobie ten mały drobiazg. Jedyne do czego mogłabym się przyczepić, to kolor, który jest bardziej beżowy, niż różowy. Mimo to, postanowiłam go zostawić, bo tak, jak już wspomniałam wcześniej, ma sporo plusów. Poza tym, wyróżnia się dużą liczbą przegródek na dokumenty, czy karty oraz miejscem na monety z kieszonką na zamek. Jego szczegółowy wygląd, jak i opis znajdziecie na stronie firmy. Link zostawiam Wam poniżej. Myślę, że to świetny prezent nie tylko dla siebie, ale i kogoś bliskiego. :)

portfel / wallet - tutaj / here

1 komentarz:

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.