16 lipca 2023

♥ Nowości z sieciówek. / New in.

Hej! :) Dzisiaj pojawiam się z nowościami z sieciówek. Pierwsze z nich to denimowe sandały, które były na mojej liście 'must have'. Udało mi się je dorwać ostatnio podczas wypadu do Tarnowa. W sklepie internetowym dostępna jest pełna rozmiarówka. Buty mają wygodny, stabilny obcas, dobrze trzymają się stopy i na dodatek objęte są wyprzedażą. Drugą rzeczą jest pasek z plecionki, czyli jeden z najciekawszych dodatków tego lata. Świetnie pasuje do sukienek oversize'owych, jak i babydoll. Poniższy model jest na gumce i dobrze się trzyma, więc nie ma problemu z jego zsuwaniem. Teraz kupicie go w niższej cenie. Kolejnym produktem są lniane szorty. Skusiłam się na nie, ponieważ mają świetną długość, szerszą nogawkę, a przede wszystkim dobry skład i ładny kolor. Jedynym minusem jest to, że materiał jest mnący. W sklepie online dostępne są jeszcze w innych wariantach. Dodam, że stacjonarnie kupiłam je o połowę taniej. Następną zdobyczą są bawełniane kolarki basic'owe. Ten model sprawdził się u mnie w tamtym, jak i aktualnym sezonie, więc zamówiłam drugą parę na zapas. Zwłaszcza, że kosztują tylko kilkanaście złotych. Ostatnim już elementem garderoby jest kurtka koszulowa, a właściwie sukienka. Jednak kupiłam ją z myślą o noszeniu, jako okrycie wierzchnie, ponieważ tweedowy materiał jest dosyć gruby. Wpadła mi w oko ze względu na połączenie barw i krój - m.in. wiązanie w talii. Wspomnę, że podobnie, jak szorty, ją również kupiłam stacjonarnie o połowę taniej. Mam nadzieję, że coś z poniższych rzeczy przypadło Wam do gustu. Poniżej zostawiam do nich bezpośrednie linki. Życzę dobrej i spokojnej nocy oraz udanej niedzieli! :)

Stradivarius


Sinsay


H&M


Sinsay


Mohito

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.