03 grudnia 2023

♥ Nowości z sieciówek. / New in.

Witam serdecznie! :) Tym razem przygotowałam dla Was kilka nowości z sieciówek. Pierwszą z nich jest mleczna torebka o nieregularnym kształcie. Wypatrzyłam ją już jakiś czas temu, ale czekałam na promocję. Udało mi się ją kupić o połowę taniej podczas akcji Black Friday. Spodobał mi się nie tylko jej kolor, czy oryginalny krój, ale i zgrabny oraz nieco elegancki wygląd, pojemność, regulowany pasek, jak i dodatkowy krótki. Będę jeszcze polować na czekoladową wersję. ;) Drugim produktem jest bawełniana piżama w świątecznym klimacie. Brakowało mi tego elementu garderoby po ostatnich porządkach w szafie, dlatego też skusiłam się na nową. Kolejną rzeczą jest prążkowany sweter z golfem, w którego skład wchodzi głównie wiskoza. Kupiłam go z myślą o pracy oraz wygodzie. Wolę założyć tego typu ubranie pod płaszcz niż zarzucać szalik. Chociaż nie powinnam nosić golfów, bo mam krótką szyję. ;) Ostatnim już produktem są dżinsy. Podobnie, jak torebka były na sporej promocji, a ja akurat potrzebowałam nowych spodni. Jak już nie raz wspominałam, mam problem z kupnem tego elementu garderoby, ponieważ zazwyczaj nogawki są na mnie za długie. Tutaj zauważyłam, że są dosyć krótkie, więc zdecydowałam się je zamówić. Wybrałam czarne i granatowe. Z pierwszych jestem zadowolona. Natomiast jeśli chodzi o drugie, to uważam, że kolor jest przekłamany, ale zostawiłam je na wiosnę, lato. Ten model odpowiada mi nie tylko ze względu na długość, ale i dopasowany krój, ciekawe rozcięcia na nogawkach oraz skład. Mam nadzieję, że coś z dzisiejszej listy przypadło Wam do gustu. Życzę miłego wieczoru oraz udanego tygodnia! :)

Even&Odd (via Zalando)
Carry


Carry


Reserved

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.