17 grudnia 2023

♥ OOTD: Bonne nuit.



Dobry wieczór kochani! :) Nareszcie mam dla Was nowy zestaw. Tym razem w nieco francuskim klimacie, a to za sprawą beretu oczywiście, który podobnie, jak torebka, nadaje charakteru całej stylizacji. Jej bazę stanowi wiskozowy, prążkowany golf oraz grubsze dżinsy z wysokim stanem. Jako okrycie wierzchnie wybrałam płaszcz z alpaki, wełny i kaszmiru, który ostatnio Wam tutaj pokazałam (w poście o second-hand'owych zdobyczach). Do tego dobrałam drobne kolczyki, a także skórzane rękawiczki, pasek i botki. Mam nadzieję, że Wam się podoba. Życzę dobrej i spokojnej nocy oraz udanego tygodnia! :)


golf / turtleneck - Carry (AW'23; %)
dżinsy / jeans - River Island (sh)
pasek / belt - Zign (via Zalando Lounge; AW'22; %)
kolczyki / earrings - Zaful (AW'18)
botki / boots - Carvela (sh)
płaszcz / coat - Simple (sh)
torebka / bag - Reserved (SS'23; %)
beret - Mohito (AW'17)
rękawiczki / gloves - Anna Field (via Zalando Lounge; AW'22; %)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.