27 kwietnia 2024

♥ "Z drugiej ręki". / From second hand.

Cześć! :) Na koniec tygodnia mam dla Was kilka perełek "z drugiej ręki". Pierwszą z nich jest bawełniany, gruby sweter, który skusił mnie nie tylko ze względu na dobry skład, ale i charakter boho, który uwielbiam! Drugą rzeczą jest torebka, również w tym stylu, więc niech Was nie dziwi jej zakup. ;) Mieści to, co najistotniejsze i na pewno dobrze będzie się prezentować zestawiona z dżinsem, jak i kolorami ziemi. Następnym elementem garderoby są prążkowane kolarki wykonane głównie z wiskozy. Myślę, że świetnie będą wyglądać w połączeniu z koszulami, bluzkami, czy T-shirt'ami oversize oraz sportowym obuwiem lub sandałami na obcasie. Kolejnym produktem jest kurtka koszulowa, która ze względu na większy rozmiar niż noszę, wygląda na krój oversize. Lubię ją nosić z dopasowanymi dżinsami i sneakersami na platformie lub botkami na obcasie. Następną zdobyczą jest tweedowa, elegancka marynarka, którą kupiłam z myślą o pracy. Natomiast ostatnią już rzeczą jest midi spódnica z rozcięciem i marszczeniami, na którą się skusiłam mimo większego rozmiaru. Jednak wystarczyło zrobić sobie w niej zaszewki i leży, jak ulał. Mam nadzieję, że któryś z poniższych elementów przypadł Wam do gustu. Życzę dobrej i spokojnej nocy oraz udanej niedzieli! :)

Marks&Spencer

NN


H&M



Gina Tricot


Damart


Goerge

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.