20 sierpnia 2024

♥ Nowości z sieciówek. / New in.

Hej! :) Na początek tygodnia mam dla Was klika wyprzedażowych nowości z sieciówek. Pierwszą z nich jest mała, dżinsowa torebka, która pomieści nie tylko najpotrzebniejsze rzeczy. Co prawda nie jest już dostępna online, ale może uda Wam się ją dorwać stacjonarnie. Drugim produktem są dżinsy z wysokim stanem i prostą, krótką nogawką, w których zastosowano blokowanie kolorów. Bardzo fajnie wyglądają w połączeniu z białą koszulką oraz sandałami na obcasie. Kupiłam je stacjonarnie podczas wycieczki na Słowację. W przeliczeniu na złotówki kosztowały mnie cztery razy mniej, niż na polskiej stronie internetowej sklepu... Ostatnim już produktem również są dżinsy. Czyhałam na nie już jakiś czas i udało mi się je dorwać w atrakcyjnej cenie. To mój ulubiony kolor oraz krój, czyli rurki z bardzo wysokim stanem. Wykonane z rozciągliwego, dopasowującego się materiału. Kilka rozmiarów oraz inne kolory dostępne są jeszcze online. Poniżej zostawiam Wam linki. Życzę dobrej i spokojnej nocy oraz udanego tygodnia! :)

Sinsay


Gate


House

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.