25 marca 2016

♥ Maybelline New York Lash Sensational Mascara.



Witam serdecznie! :) Tym razem mam dla Was post kosmetyczny. Pragnę Wam przedstawić kolejny produkt, który podbił moje serce, a raczej rzęsy. ;) Co prawda ze względu na alergię używam głównie tuszu hipoalergicznego marki Bell (pisałam o tym tutaj), ale chciałam odpocząć od niego choć na chwilę. Dlatego też, sięgnęłam po sprawdzoną maskarę Maybelline New York Lash Sensational. Miałam przyjemność przetestowania jej ponad pół roku temu. Sprawdziła się idealnie. Jednak tak, jak wspomniałam wyżej, ze względu na uczulenie nie mogę pozwolić sobie na zbyt długotrwałe jej używanie. Mimo to, stwierdziłam, że warto Wam ją przedstawić. Może Twoje rzęsy polubią ją na dłużej niż moje. :)

Tusz Maybelline New York Lash Sensational wyróżnia się szczoteczką w kształcie wachlarza o wypustkach różnej długości. Według producenta, umożliwia to dotarcie nawet do najkrótszych, niemalże niewidocznych rzęs, wyraźne ich rozłożenie od wewnętrznego do zewnętrznego kącika oka oraz precyzyjne ich rozdzielenie. Jeśli chodzi o formułę, marka zapewnia nas o jej lekkości, dzięki czemu nie skleja rzęs i nie tworzy grudek. Ponadto, wydobywa intensywną czerń. Warto również dodać, że w swoim składzie zawiera małą ilość wosków.

Czym zachwyciła mnie powyższa maskara?
Polubiłam ją za szczoteczkę, którą świetnie się operuje. Ze względu na jej strukturę, mogę dotrzeć nawet do najkrótszych rzęs. Poza tym, pięknie je wydłuża, pogrubia oraz podkręca. Na dodatek ich nie skleja ani nie tworzy grudek. Tusz jest długotrwały, nie osypuje się, nie tworzy tak zwanego efektu pandy. Jedynym jego minusem jest to, że podczas demakijażu nie zmywa się tak łatwo i szybko, jak tego oczekuję. W efekcie muszę zużywać więcej płynu miceralnego oraz płatków kosmetycznych. Jednak jak widać, nie zniechęciło mnie to do sięgnięcia po nią po raz drugi. Efekt jaki daje ta maskara, jest tego wart. Jeśli chodzi o cenę, to szczególnie polecam Wam ten produkt właśnie teraz. W Drogeriach Natura dostaniecie go za 21,49 zł (promocja trwa do 30.03.). Natomiast w Rossmannie za 24,99 zł (do końca marca).

Czy używałyście powyższego tuszu? Jestem bardzo ciekawa Waszych opinii. Przy okazji życzę Wam zdrowych, radosnych, ciepłych i spokojnych Świąt Wielkanocnych spędzonych w gronie najbliższych! :)

12 komentarzy:

  1. Tego tuszu nie miałam, skoro go polecasz-chętnie go kupię :-) Wesołych Świąt Wielkanocnych Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej polecam. Mam nadzieję, że będziesz zadowolona. :)

      Usuń
  2. Great mascara! ❤️
    Happy weekend!
    Xxx
    www.travelera.es

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę wypróbować Twoja recenzja mnie zainteresowała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie ten tusz jest mega dobry , już 3 raz go kupiłam i nie zrezygnuje z niego ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę. :)
      Ja niestety ze względu na alergię mogę po niego sięgnąć tylko raz na jakiś czas i wrócić do hipoalergicznego, z którego zresztą też jestem bardzo zadowolona. Jednak powyższy daje lepszy efekt.

      Usuń
  5. nie miałam go, ale lubię tusze maybelline :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  6. dzięki Twojej recenzji ,trafia do mojej listy zakupowej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba ją kiedyś miałam ale nie pamiętam jak się sprawdzała ;)
    Mogę prosić jeszcze raz o poklikanie w linki, ponieważ są zmienione ;) Bardzo mi pomożesz;);*
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/03/drugie-zamowienie-z-dresslink.html
    Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt !;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam tusze z Maybelline! U mnie nowy post. Moja dekoracyjna propozycja na wielkanocny stół!
    life-that-inspired.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Od roku nie używam innego <3 jest doskonały :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aktualnie go używam.Uwielbiam ten tusz.Jak dla mnie jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.