07 listopada 2018

♥ From second hand.


Cześć kochani! :) Tym razem przygotowałam dla Was zestawienie rzeczy, które udało mi się kupić podczas kilku ostatnich wizyt w sh. W końcu dawno nie było takiego wpisu. Wszystko za sprawą zmiany trybu pracy, ale też ograniczenia się w robieniu zakupów. ;) Powrócę jednak do głównego tematu dzisiejszego wpisu, zapraszając Was do obejrzenia poniższych zdobyczy.

Marks & Spencer

Element garderoby w kratkę zwaną vichy, zamarzył mi się krótko po tym, jak pojawił się na wielu stronach modowych. Przyznam szczerze, że mierzyłam sporo rzeczy o wspomnianym wzorze, jednak nic nie leżało tak dobrze, jak bym chciała. Do czasu znalezienia powyższej bluzki. Prócz modnego motywu, wyróżnia się też rozchwytywanym krojem.

Denim & Co.

Dżinsy z dziurami znalazła moja mama. Wykonane są one z grubego materiału i na dodatek mają świetny krój, dzięki czemu leżą bardzo dobrze. Mogliście je zobaczyć w jednym z ostatnich zestawów.

New Look

Marynarka w drobną pepitkę również była na mojej liście. Jednak w żadnym sklepie nie znalazłam swojego ideału. Zwłaszcza, że ceny co poniektórych były nieadekwatne do jakości. Powyższa ma odpowiednią długość - nie za krótka, nie za długa. Dodam, że kupiłam ją w rozmiarze większym niż noszę, ale bez problemu udało się ją przerobić. Efekt możecie zobaczyć w poprzednim wpisie.

NN

Melanżowy kardigan kupiłam z myślą o pracy i chłodniejszych dniach. Ten element garderoby ma ciekawy krój (zwłaszcza rękawów) i leży idealnie. 

Miss Selfridge

Na koniec biała koszula, której brakowało w mojej szafie. Nie jest to klasyczny model, z racji poszerzanych rękawów, ale to właśnie mnie w niej urzekło. Ją również mogliście zobaczyć w poprzednim poście - w połączeniu z kraciastą marynarką.

7 komentarzy:

  1. Świetne łupy kochana ;*
    https://xthy.blogspot.com/2018/11/zamowienie-z-horexpl.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Dwie koszule obłędnie piękne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. What a great find!! I love secondhand shopping too!
    xoxo, Vanessa
    www.whatwouldvwear.com

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurczę, ale perełki wyhaczyłas ! Sama na dniach wybieram się do sh i też mam nadzieję że coś fajnego znajde :)
    Pozdrawiam i chętnie obserwuje :)

    http://alestilos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochała się wręcz w tych koszulach! Naprawdę piękne perełki udało Ci się znaleźć! Właśnie za to uwielbiam lumpki! pełna skarbnica pięknych ubrań ! Jedynie musimy zaopatrzyć się w czas i cierpliwość i voilà jakie efekty! Pozdrawiam !!! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.