27 listopada 2018

♥ Dedicante.



Opis producenta

Dedicante to marka stworzona z myślą o osobach, dla których biżuteria to coś więcej niż dodatek do ubioru. Wysokiej jakości biżuteria ze stali szlachetnej. Grawerowana na życzenie klienta, z własnym zdjęciem lub napisem. Chcesz podarować bliskiej osobie prezent, który wyrazi coś więcej? Teraz na subtelnej bransoletce, naszyjniku lub nieśmiertelniku możesz wyrazić to co dla Ciebie ważne. Data, symbol, imię czy też zdjęcie ukochanej osoby… - ogranicza Cię tylko Twoja własna wyobraźnia!


Moja opinia

Biżuteria wykonana jest bardzo solidnie. Natomiast wizualnie, przykuwa uwagę minimalistycznym charakterem oraz uroczymi, delikatnymi symbolami. Właśnie te cechy najbardziej lubię i cenię w dodatkach. Dlatego mój wybór był prosty. Zdecydowałam się na komplet z koniczyną, która mam nadzieję, przyniesie mi szczęście. Poza tym, postawiłam na znak miłości oraz puzzel, oznaczający jedność z drugą osobą, bliskość, zgodę oraz harmonię. Myślę, że celebrytki Dedicante będą mi często towarzyszyć, urozmaicając przy tym moje stylizacje. Dodam, że to świetny prezent dla fanek subtelnej, ale i efektownej biżuterii. Zwłaszcza, że jest ku temu okazja, bo zbliżają się Mikołajki oraz Gwiazdka.


naszyjnik / necklace - tutaj / here
bransoletka / bracelet - tutaj / here


bransoletka / bracelet - tutaj / here


bransoletka / bracelet - tutaj / here

________________________________________
* post powstał we współpracy z Dedicante /post arose in cooperation with Dedicante

7 komentarzy:

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.