18 grudnia 2018

♥ OOTD: Faux fur.



Witam serdecznie! :) Dzisiaj przygotowałam dla Was kolejny jesienny zestaw, ponownie w czerni. Co prawda, aktualnie nie sprawdziłby się on bez kilku dodatków, takich jak ciepły kardigan oraz akcesoria zimowe. Mimo to, mam nadzieję, że Wam się podoba. Na szczególną uwagę zasługuje tutaj futrzak, z którego jestem niesamowicie zadowolona. Jest ciepły, wygodny i całkiem dobry pod względem jakości. Poza tym, dorwałam go za niewielkie pieniądze. Jedyne co mi w nim nie odpowiadało, to haftki, które kompletnie się nie sprawdziły. Dlatego też, zamieniłam je na zatrzaski. Pozostałe elementy ubioru, to już klasyka: biała koszula, ciemne rurki i dodatki. Dajcie znać, co myślicie o tym połączeniu. Życzę miłego wieczoru! :)


koszula / shirt - Miss Selfridge (sh)
dżinsy / jeans - Reserved (AW'18; %; tutaj / here)
pasek / belt - Carry (AW'16; %)
naszyjnik / necklace - F&F (AW'18)
kolczyki / earrings - H&M (SS'18)
płaszcz / coat - Pepco (AW'18)
botki / boots - Wojas (AW'14; %; outlet)
torebka / bag - Reserved (AW'17; %)











1 komentarz:

  1. Rewelacyjnie wyglądasz, sama bym to założyła. Bardzo podobają mi się takie eleganckie stylizacje :) Hurtownia butów Sosimply.pl ma w swojej ofercie podobne do Twoich. Niedawno kupiłam tam śliczne kozaki i jestem nimi zachwycona.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.