11 grudnia 2018

♥ Red hybrid nails.



Cześć kochani! :) Tym razem przychodzę do Was z nowym manicure hybrydowym. Wyjątkowo postawiłam na odważniejszy kolor, niż ostatnimi razy. Jak wiadomo, czerwień to najgorętsza ze wszystkich barw. Poza tym, jest m.in. symbolem energii i kobiecości. Dlatego też, świetnie sprawdzi się, jako wykończenie sylwestrowej stylizacji (zwłaszcza małej czarnej) oraz świątecznego ubioru. Ponadto, to na tyle klasyczny kolor, że będzie pasował również na co dzień. Jeśli chodzi o wykonanie mojego manicure, jestem z niego bardzo zadowolona. Niestety gorzej z jego trwałością. Hybrydy wytrzymały niecałe dwa tygodnie. Na dodatek, po tym czasie pojawił się już dosyć spory i nieestetyczny odrost. W związku z tym, zdecydowałam się na usunięcie lakieru. Jednak, nie zniechęciło mnie to, do robienia tego typu manicure. Oczywiście od czasu do czasu. Jak jest z tym u Was? Życzę miłego wieczoru! :)




7 komentarzy:

  1. your mani is sooo pretty!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Your nails are so cool;)
    Have a great day dear! xx

    La ilusión de Nina - http://lailusiondenina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak mam zrobione paznokcie hybrydowe to czuję się jakoś szczęśliwsza, haha :) Twoje wyglądają pięknie! Taka czerwień pasuje zawsze, jest bardzo klasyczna i prezentuje się genialnie :)

    lifebynadien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowny kolor<3 taki planuję sobie zrobić na święta ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.