15 lutego 2019

♥ Banggood review.



Hej kochani! :) Dzisiaj przychodzę do Was z nowością od Banggood (link afilacyjny). Początkowo wybrałam czarny wariant powyższej torebki. Niestety ten kolor nie był już dostępny, dlatego ostatecznie zdecydowałam się na brudny róż. Poza wspomnianymi barwami, dostępne są również inne opcje. Torebka (link afilacyjny) jest niewielka, ale dosyć pojemna i dobrze się prezentuje. Poza tym, wygląda solidnie. Zobaczymy, jak sprawdzi się w praktyce. Jeśli chodzi o przesyłkę, czekałam na nią długo. Wszystko z powodu wspominanego problemu z dostępnością wybranego na początku koloru. Co do paczki, była bardzo dobrze zabezpieczona. Produkt okazał się zgodny z opisem i bez wad. Mam nadzieję, że przypadł Wam do gustu. Życzę dobrej i spokojnej nocy oraz udanego weekend'u! :)


torebka / bag - tutaj / here (link afilacyjny)

_________________________________________________
* post powstał we współpracy z Banggood.com / post arose in cooperation with Banggood.com

4 komentarze:

  1. Też właśnie zamówiłam torebkę z Banggood. Jestem ciekawa czy będę z niej zadowolona :).
    Twoja wygląda pięknie!
    Obserwuję, żeby być na bieżąco :).
    https://mowmimoniska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny model tej torebki! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. this color is great too! black is so basic...
    NICE! thank you for sharing!
    https://sepatuholig.blogspot.com/
    IG @grace_njio

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.