01 lutego 2019

♥ OOTD: Pop of red.



Dobry wieczór! :) W końcu mam dla Was zestaw w iście zimowym klimacie. Wszystkie jego elementy są zapewne Wam już znane. Jednak nie w takim połączeniu. Efekt, jaki udało mi się tym razem uzyskać, jest raczej na co dzień. Mimo określonego charakteru, postanowiłam go nieco urozmaicić. Dlatego też, wybrałam wyrazisty dodatek w postaci kapelusza. Mam nadzieję, że podoba Wam się taki fokus na jeden, konkretny element. Życzę Wam miłego wieczoru i udanego weekend'u! :)


płaszcz / coat - Pepco (AW'18)
dżinsy / jeans - F&F (AW'18)
kozaki / boots - NN (sh)
kapelusz / hat - Gamiss
komin / muffler - Carry (AW'16; %)
rękawiczki / gloves - Carry (AW'15)
torebka / bag - Reserved (AW'17; %)
bransoletka / bracelet - Dedicante (tutaj / here)









3 komentarze:

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.