26 lutego 2019

♥ OOTD: Snake print dress.



Dobry wieczór! :) W końcu mam dla Was nowy zestaw. Główną rolę pełni w nim oczywiście sukienka o zwierzęcym motywie, co jest dla mnie nowością. Wszystko z racji tego, że nie przepadałam za tego typu wzorami. Jednak ta kiecka od razu skradła moje "modowe" serce. ;) Jest lekka, zwiewna, komfortowa w noszeniu i bardzo dobrze wykonana. W okresie jesienno-zimowym świetnie komponuje się z czarnymi kozakami, stąd mój wybór. Resztę elementów również założyłam w tym kolorze, co zresztą widać. Wszystko po to, aby nie przytłoczyć najważniejszej bohaterki z pośród całego ubioru. Mam nadzieję, że podoba Wam się moja dzisiejsza propozycja. Życzę miłego wieczoru! :)


sukienka / dress - Mohito (SS'19; tutaj / here)
rajstopy / tights - Gatta (via Textil Market)
kolczyki / earrings - H&M (AW'14; %)
choker - Reserved (SS'17; %)
medalion / medallion - F&F (AW'18)
kozaki / boots - NN (sh)
ramoneska / biker jacket - House (AW'16)
torebka / bag - Reserved (AW'17; %)











2 komentarze:

  1. Loving your dress! it's really cool!
    Have a great day! xx

    La ilusión de Nina - http://lailusiondenina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.