06 marca 2019

♥ New in: blouses & dresses.


Cześć! :) Tym razem mam dla Was kilka nowości, pochodzących głównie z wyprzedaży. Jak widać, ich kolorystyka jest stonowana i bardzo prosta, co na pewno ułatwi zestawienie z innymi elementami garderoby. Poza tym, wyróżniają się ciekawymi wzorami, krojami i przyjemnymi materiałami. 

Carry

Powyższa bluzka spodobała mi się ze względu na połączenie kolorystyczne, dziewczęcą falbanę, modne, dzwonowate rękawy, ciekawy wzór oraz dekolt pod samą szyję. Dodam, że wygląda świetnie w połączeniu z czarnymi rurkami czy też spódnicą ze skóry ekologicznej w kształcie litery "A". Ponadto, zamierzam ją zestawić w dziurawymi girlfriendami, kiedy tylko zrobi się cieplej.

Sinsay

Kolejna bluzka zainteresowała mnie za sprawą asymetrycznego kroju, ciekawych wiązań przy rękawach, deseniu oraz bardzo atrakcyjnej ceny. Ponadto, została wykonana z wiskozy, która jest materiałem bardzo komfortowym w noszeniu, lekkim, zwiewnym i całkiem dobrym gatunkowo. Ze względu na dekolt w kształcie litery "V", lubię dobierać do niej czarny, welurowy choker oraz medalion w kolorze srebra.

Mohito (tutaj / here)

Tę sukienkę wypatrzyłam już dawno temu w sklepie internetowym. Spodobał mi się w niej nie tylko modny, zwierzęcy wzór, ale i długość, krój oraz materiał (wiskoza). Ponadto, na uwagę zasługuje również to, że została uszyta w Polsce, co dzisiaj jest rzadkością. Szerze przyznam, że zanim się na nią zdecydowałam, minęło trochę czasu, ponieważ wydawała mi się za droga. Jednak jej urok ostatecznie mnie skusił. Post z wykorzystaniem tej sukienki, znajdziecie tutaj.

Carry

Na koniec sukienka maxi w dmuchawce, która spodobała mi się właśnie z powodu długości. Poza tym, posiadam już jej krótszą wersję o identycznym wzorze, która świetnie się u mnie sprawdziła, więc długo nie zastanawiałam się nad zakupem powyższej. Zestaw z nią w roli głównej, znajdziecie tutaj

1 komentarz:

  1. Nice selection dear!!
    Have a great day! xx

    La ilusión de Nina - http://lailusiondenina.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.