06 kwietnia 2019

♥ Banggood review.



Witam! :) Tym razem przychodzę do Was z nowością od Banggood (link afilacyjny). Ponownie postawiłam na torebkę (link afilacyjny). Jak widać, wyrazisty, dziewczęcy i nieco zabawny model. Zauroczył mnie nie tylko jej kształt, ale i kolor oraz wielkość. Moim zdaniem jest odpowiednia - nie za mała, ale i nie za duża, w związku z tym mieści się w niej to, co dla mnie najistotniejsze, czyli telefon, portfel, klucze i pomadka. Jeśli chodzi o kolor torebki, jest ona również dostępna w wersji czarnej, jasnoróżowej i wiśniowej. Co do paczki, nie mam żadnych zastrzeżeń. Była bardzo dobrze zabezpieczona, dzięki czemu produkt uniknął uszkodzeń m.in. podczas transportu. Jedyny minus to czas oczekiwania na przesyłkę, który wyniósł niemalże miesiąc. Mimo to, jestem zadowolona ze swojej decyzji. Myślę, że torebka będzie ciekawym elementem w czarno-białych stylizacjach czy dżinsowym total look'u. Koniecznie dajcie znać co sądzicie o moim wyborze. Życzę Wam miłego i udanego weekend'u! :)

_________________________________________________
* post powstał we współpracy z Banggood.com / post arose in cooperation with Banggood.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.