13 kwietnia 2019

♥ OOTD: Red lips.



Hej! :) Nareszcie mam dla Was nowy zestaw. W porównaniu do poprzedniego, postawiłam na wygodę i luz. Jako bazę wybrałam sweter z balonowymi rękawami, który z racji swojego koloru, najlepiej prezentuje się z ciemnym dżinsem. Stąd rurki z ciekawym szwem u dołu nogawek oraz katanka z drugiej ręki, którą postanowiłam kilka lat temu przerobić, doszywając falbanę ze starych, wysłużonych spodni (tutaj wpis). Jeśli chodzi o dodatki, wybrałam skórzane sneakersy oraz dziewczęcą torebkę, jak i biżuterię - w postaci kolczyków srebrnych Silveris.pl i równie uroczego naszyjnika. Przy okazji, mam dla Was 15% rabatu do powyżej wymienionego sklepu. Wystarczy wpisać kod: fashionbelovely - ważny do końca kwietnia dla zakupów od 20 zł. Mam nadzieję, że podoba Wam się moja dzisiejsza propozycja. Życzę dobrej oraz spokojnej nocy i udanego weekend'u! :)



sweter / sweater - Elegrina.de (tutaj / here)
dżinsy / jeans - Diverse (AW'18; %; tutaj / here)
pasek / belt - Carry (AW'16; %)
kolczyki / earrings - Silveris.pl (tutaj / here)
naszyjnik / necklace - NN
buty / shoes - Puma (Aboutyou.com; %; tutaj / here)
kurtka / jacket - Contest (sh + przeróbka / alteration)
torebka / bag - Banggood.com (tutaj / here)












____________________________________________
* post powstał we współpracy ze sklepem Silveris.pl/post arose in cooperation with Silveris.pl

4 komentarze:

  1. Naprawdę super wyglądasz :) Super zestawienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię taki styl i ostatnio udało mi się upolować podobny sweterek:) Podsyłam stronę: tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna stylizacja i sweterek!
    xoxo https://www.wolfiepoli.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.