27 kwietnia 2019

♥ New in: paper bag pants & mom jeans.


spodnie, dżinsy / pants, jeans - Terranova

Hej! :) Tym razem przychodzę do Was z kilkoma nowościami w postaci spodni. Model w kratę wykorzystałam już w ostatnio opublikowanym zestawie. To tzw. paper bag, charakteryzujące się wysokim stanem, lekkim marszczeniem w talii i materiałowym paskiem. Jeśli chodzi o dżinsy, to również jeden z najmodniejszych fasonów w tym sezonie. Mowa o mom jeans, czyli niezbyt ładnym, bo niedopasowanym, wręcz deformującym sylwetkę kroju. Mimo to, ma on też swoje zalety - jest wygodny i przywołuje na myśl lata 90. Nie wiem, jak Wy, ale ja w tym momencie mam przed oczami urywki z serialu 'Beverly Hills 90210'. Dodam, że ten model, podobnie, jak pierwszy, również wyróżnia się wysokim stanem. Co myślicie o tego typu spodniach? Koniecznie dajcie znać. Życzę Wam dobrej i spokojnej nocy oraz udanego weekend'u! :)





2 komentarze:

  1. Bardzo mnie zaciekawiły te spodnie w kratkę . Już się nie mogę doczekać , aż pokarzesz je w jakieś stylizacji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. :) Pokazałam już w poprzednim wpisie. ;)

      Usuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.