24 października 2019

♥ Femme Luxe.



Witam Was serdecznie! :) Tym razem pojawiam się z kolejnymi nowościami od Femme Luxe. Pierwszą rzeczą, na jaką się zdecydowałam jest długi płaszcz, idealny na zbliżającą się wielkimi krokami jesień. Co prawda, jest na mnie trochę za duży, ale dzięki temu będę mogła założyć pod niego gruby sweter i wykorzystać taki set początkiem zimy. Kolejnym elementem garderoby, jaki wybrałam są dżinsy z wysokim stanem. Polowałam na nie już kiedyś, ale niestety wówczas były niedostępne. Udało mi się je dorwać tym razem. Leżą idealnie, a przede wszystkim są dobre na długość (często mam problem ze znalezieniem spodni o odpowiednio dopasowanych nogawkach). Ostatnią rzeczą jest sweter o kroju oversize. Ma ciekawe, głębokie rozcięcia po bokach i w rzeczywistości wygląda zdecydowanie lepiej niż na stronie internetowej. Na koniec dodam, że zamawiałam też piękną kamizelkę ze sztucznego futra, ale okazało się, że została wyprzedana. Jestem trochę zawiedziona, bo na niej zależało mi najbardziej i żałuję, że nie poinformowano mnie wcześniej. Wówczas zdecydowałabym się na coś innego. Jeśli chodzi o przesyłkę, czekałam na nią 1,5 tygodnia (6 dni roboczych). Paczka przyszła bardzo dobrze zabezpieczona (każda rzecz zapakowana estetycznie z osobna, bez wad). Mam nadzieję, że coś przypadło Wam do gustu. Życzę miłego popołudnia. :)







_____________

Collection:
Bodysuits
Co-Ords
Corset Tops
____________________________________________
* post powstał we współpracy z Femme Luxe /post arose in cooperation with Femme Luxe

4 komentarze:

  1. Cudny płaszczyk! Mam podobny, ale w nieco jaśniejszych kolorze ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Właśnie też mam z identycznego materiału, ale różowy i krótszy. W związku z tym, że się u mnie sprawdził, postanowiłam zamówić powyższy.

      Usuń
  2. Sweterek w kolorze oliwkowy, no po prostu jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :) W rzeczywistości ma limonkowy kolor. ;)

      Usuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.