09 września 2020

♥ Nowości z sieciówek: akcesoria. / New in: accessories.

 

Cześć! :) Dzisiaj mam dla Was kilka nowości w postaci dodatków. Pierwszym z nich są okulary przeciwsłoneczne, zdobione sztucznymi perłami. Ten produkt został wykonany bardzo solidnie. Poza tym, był w atrakcyjnej cenie i myślę, że urozmaici wiele stylizacji. Drugim elementem są niewielkie, delikatne kolczyki w kolorze złota. Nie wiem, jak Wy, ale ja lubię minimalistyczną biżuterię. Ostatnią już nowością jest torebka, przypominająca plecak. Miałam już taki sam model, ale o krokodylej fakturze. Niestety zepsuł mi się w nim zamek, ale udało mi się ją zareklamować i w rezultacie wymienić na poniższy. Mam nadzieję, że coś przypadło Wam do gustu. Życzę dobrej i spokojnej nocy oraz udanego tygodnia! :)


okulary / sunglasses - Sajbazar (tutaj / here)


kolczyki / earrings - Sinsay 


torebka / bag - New Yorker (tutaj / here)

2 komentarze:

  1. Fajne zakupy, najbardziej podobają mi się kolczyki chociaż sama ich nie noszę... Ale te są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Cieszę się, że coś wpadło Ci w oko. :)

      Usuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.