27 września 2020

♥ Nowości z sieciówek. / New in.

Witam! :) W końcu pojawiam się z kilkoma nowościami prosto z sieciówek. Wszystkie udało mi się kupić na wyprzedaży. Pierwszym elementem jest spódnica midi. Plisowany model, w żywym kolorze widniał na mojej liście już od kilku sezonów. Wygląda świetnie w połączeniu z czarnymi sandałami na obcasie, czy też białymi trampkami. Kolejnym produktem są dopasowane dżinsy z wysokim stanem i rozcięciami przy nogawkach. Identyczny fason, ale w ciemnoniebieskim kolorze kupiłam już jakiś czas temu (post tutaj). Jestem z nich bardzo zadowolona, więc postawiłam również na czarne, których brakowało w mojej szafie. Jeśli szukacie spodni typu rurki, które sięgają przed kostkę, to te będą dla Was idealne. Ostatnim już zakupem jest bawełniana piżama z zabawnym i jednocześnie uroczym nadrukiem. Mam nadzieję, że coś z poniższych rzeczy przypadło Wam do gustu. Dajcie znać czego aktualnie poszukujecie albo może już udało się Wam znaleźć. Życzę dobrej i spokojnej nocy oraz udanego tygodnia! :)



spódnica / skirt - Carry (SS'20; %)
dżinsy / jeans - Reserved (
AW'20; %; tutaj / here)



piżama / pajama - Carry (SS'20; %)

1 komentarz:

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.