05 grudnia 2020

♥ OOTD: Green power.


Cześć! :) Nareszcie mam dla Was nowy zestaw. Jego bazę stanowi zielony golf, czyli element garderoby, z którym bardzo polubiłam się w tym sezonie. Tutaj zestawiłam go z kraciastym płaszczem i ozdobnymi botkami. Reszta to już stonowane, na pewno dobrze Wam znane dodatki. Mam nadzieję, że moja dzisiejsza propozycja przypadła Wam do gustu. Życzę dobrej i spokojnej nocy oraz udanego weekend'u! :)


golf / turtleneck - Noracora
dżinsy / jeans - Reserved (AW'20; %; tutaj / here)
pasek / belt - Carry (AW'16; %)
kolczyki / earrings - H&M (AW'14; %)
płaszcz / coat - Next (sh)
botki / boots - Topshop (sh)
torebka / bag - New Yorker (AW'20; tutaj / here)







____________________________________________
* post powstał we współpracy z Noracora / post arose in cooperation with Noracora

2 komentarze:

  1. Świetna stylówka, płaszcz w kratę robi robotę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.