13 lutego 2021

♥ Nowość: kurtki koszulowe. / New in: shackets.

 
Dobry wieczór! :) Dzisiaj prezentuje Wam kilka nowości ze sklepu Noracora. Tym razem zdecydowałam się na kurtki koszulowe, które są jednym z hitów sezonu jesienno-zimowego i wygląda na to, że pozostaną z nami również na kolejną porę roku. Bardzo mnie to cieszy, ponieważ nie miałam okazji ich jeszcze założyć, ze względu na aktualnie panujące mrozy. W związku z tym, byle do wiosny! Dodam, że spośród tych trzech modeli, najbardziej spodobała mi się wersja z różem. Oprócz ładnego połączenia kolorystycznego, świetnie leży. Jako druga, wpadła mi w oko kolejna krata. Co prawda zamówiłam ten typ w bardziej stonowanych barwach (szaro-beżowo-biało-czarny), ale niebieski też przypadł mi do gustu. Ma dopasowany krój, ciekawą długość i oryginalne guziki. Myślę, że może fajnie wyglądać z paskiem. Ostatnia kurtka początkowo mnie nie zachwyciła i uważam, że wygląda mało atrakcyjnie na zdjęciach, ale po zmierzeniu jej, zmieniłam zdanie. Czy podoba Wam się trend na kurtki koszulowe? Może któraś z moich propozycji Was zainteresowała. Koniecznie dajcie znać. Życzę miłego weekend'u oraz udanych Walentynek. :)




____________________________________________
* post powstał we współpracy z Noracora / post arose in cooperation with Noracora

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.