03 lutego 2021

♥ OOTD: Electric blue.


Witam serdecznie! :) W końcu mam dla Was nowy zestaw. Jest on bardziej elegancki i pełen dodatków w porównaniu do kilku moich poprzednich propozycji. Główną rolę, bez wątpienia gra tutaj kobaltowy płaszcz. Całkiem niedawno, w sh wyhaczyła go moja mama. Mimo, że na mnie jest nieco za duży, postanowiłam go pożyczyć i poratować się paskiem. ;) Dobrałam do niego czarną sukienkę i dodatki, bo stwierdziłam, że żaden inny kolor tak dobrze nie współgra z kobaltem i nie wydobędzie jego uroku. Poza tym, dosyć mocno zaszalałam z akcesoriami i mam nadzieję, że Wam się to podoba. Życzę miłego wieczoru! :)



sukienka / dress - DressLily (SS'18)
rajstopy / tights -  Gatta (Textil Market)
pasek / belt - Carry (AW'16; %)
kolczyki / earrings - Top Secret (AW'14; %)
naszyjnik / necklace - NN
opaska / headband - House (AW'19)
płaszcz / coat - Primark (sh)
botki / boots - Zara (AW'20; %; tutaj / here)
torebka / bag - New Yorker (AW'20; %; tutaj / here)











4 komentarze:

  1. Bardzo ładnie. Podoba mi się płaszcz z tym paskiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :) Cieszę się, że to połączenie przypadło Ci do gustu.

      Usuń
  2. wyglądasz tutaj jak taka Królewna XXI wieku hahaha :D super!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba przez tę opaskę i biżuterię. ;) Dzięki za komentarz.

      Usuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.