23 marca 2021

♥ "Z drugiej ręki". / From second hand.

Dobry wieczór! :) Tym razem mam dla Was kilka zdobyczy "z drugiej ręki". Pierwszą z nich jest welurowa marynarka marki Marks&Spencer. Oprócz przyjemnego materiału, wyróżnia się biżuteryjnymi guzikami, dłuższym krojem oraz niewielkimi kieszeniami. Co prawda, jest na mnie o kilka rozmiarów za duża, ale i tak wygląda świetnie. Kupiłam ją z myślą o pracy. Kolejną rzeczą jest pastelowy sweter z warkoczowym splotem. Wpadł mi w oko nie tylko ze względu na piękny kolor, jakim jest miętowa zieleń, ale i krój. Wkrótce pokażę Wam, z czym go połączyłam. Ostatnim produktem również jest pulower, ale bardziej w sportowym / codziennym stylu, bo posiada kaptur. Ten element garderoby, w porównaniu do pierwszego, jest w rozmiarze mniejszym niż noszę normalnie, ale też wygląda naprawdę dobrze. Jest lekko oversize'owy i idealnie pasuje do spodni z wysokim stanem. Dajcie znać, czy coś z poniższych rzeczy przypadło Wam do gustu. Podzielcie się również swoimi znaleziskami z sh. Życzę Wam dobrej i spokojnej nocy oraz udanego tygodnia! :)

Marks & Spencer

Jester


H&M

4 komentarze:

  1. Excellent finds! Love the color of the sweater!
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten miętowy sweterek jest uroczy, mimo że nie pasowałby do mojej garderoby to chętnie bym go pogłaskała :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.